Nieuws

31 maart 2022

De klant aan het woord; PGO Support!

PGO Support Cathy Kool, facilitair manager PGO Support

Een van de eerste klanten van GISB aan het woord vandaag. In 2017 hebben we in samenwerking met Totaal Kantoorinrichting de vergaderruimtes voorzien van audiovisuele apparatuur. We maakten daar al eens een case over, die kun je hier lezen.

Maar hoe bevalt zo’n samenwerking nu we een paar jaar verder zijn? We vroegen het Cathy Kool van PGO support. Zij is facilitair manager en komt dagelijks in aanraking met de door ons geleverde oplossingen.

Hoe is het begonnen?

Ruim 4 jaar hebben we ons pand in Utrecht verbouwd. Via de aannemer, Totaal kantoorinrichting, zijn we in contact gekomen met GISB. Nadat we elkaar gesproken hadden groeide het vertrouwen en toen Roel ook nog eens snel kon acteren (want het moest allemaal op korte termijn gerealiseerd worden) hebben we besloten met GISB in zee te gaan.
Zo is hij bij ons gekomen en blijven plakken om het zo maar te zeggen. Om onderhoud te doen, een optimalisatieslag uit te voeren of een extra oplossing te plaatsen.

Waar was PGO naar op zoek?

We wilden een verbetering aanbrengen in onze audiovisuele middelen. We hadden hele oude apparatuur; een versterker, ringleiding en microfoons. Dat was aan vervanging toe. En daarnaast wilden we graag een opnamestudio voor het opnemen van video’s in onze leeromgeving.

We zochten naar een oplossing om de vergaderruimte en de studio met elkaar te combineren. En daarnaast moesten de vergaderruimtes ook nog eens aan elkaar te koppelen kunnen worden bij grotere groepen.

En hoe verliep de uitvoering van dit project?

Er moest veel gebeuren in een korte tijd maar dat verliep goed. Ook na oplevering was het lijntje heel kort en was GISB bereikbaar voor vragen, storingen en aanpassingen. Als er bijvoorbeeld ruis op een microfoon zat of de buren op onze frequentie zaten dan werd dat direct opgelost. Van afstand of op locatie.

Wat ook heel fijn was, was dat Roel de ‘vertaal-persoon’ was tussen de ICT leverancier en ons! Hij kon in Jip-en-Janneketaal de werking van de opnamestudio en overige apparatuur aan ons uitleggen zodat wij er goed mee konden werken.

Onlangs is er door GISB een Teams Room geplaatst. Hoe vind je dat dit soort projecten in de praktijk lopen?

Er wordt overal over meegedacht. De IT, de plaatsing en mogelijke alternatieven. Maar er wordt ook geholpen met het schrijven van een handleiding, dat is voor GISB kant en klare koek. Als je belt en zegt; ‘joh, kun je het nog een keer uitleggen of een filmpje maken?’ Dan wordt er altijd meegedacht aan wat er mogelijk is.

Verloopt het contact nog steeds zo soepel?

Voorheen was er veel 1 op 1 contact wat heel makkelijk was. Dan belde ik Roel mobiel en zei ik; ‘ik heb een probleem!’. Nu bellen we de spoedlijn als er iets is. Een monteur komt langs, of er wordt even op afstand ingelogd en meegekeken.

En ik vind het óók positief dat het contact niet meer 1 op 1 is, want dat betekent dat GISB is gegroeid. Dus je merkt wel dat jullie het nu drukker hebben, maar als we ergens tegenaan lopen, worden we nog steeds snel geholpen en als ik bel wordt er ook meegedacht.

Wat ik ook heel positief vind is dat GISB nu iedere maand een gratis online training geeft!

Hoe zou je onze producten en diensten omschrijven?

Als heel erg goed! Ik ben heel blij met wat we aangeboden krijgen. Als iemand bij ons komt laat ik zien wat wij allemaal hebben hangen en vertel ik enthousiast over de band die we hebben en hoe onze samenwerking verloopt. Ja, ik ben eigenlijk overal positief over en dat breng ik dan ook over aan de persoon met wie ik in gesprek ben.

Heb je nog tips voor ons?

Nee eigenlijk niet. Ik ben heel positief en heb een warme band met Roel en dus GISB, omdat we elkaar al zolang kennen en samenwerken. Als ik iets heb dan bel of mail ik en dan komt er snel een reactie op. Het enige waar jullie aan zouden kunnen denken, als daar voldoende capaciteit voor is, is een chat functie.
En verder; ga zo door en groei lekker verder, jullie doen echt jullie best!
Ik hoop dat er over ons ook zo wordt gedacht 😊

Klantbeoordeling
Op basis van 42 reviews
9,4

Nieuws

Trainingssessie 29-04-22
15 april 2022
Trainingssessie 29-04-22

Barco Clickshare Op 29 april om 10.00 geven we een gratis online training over het gebruik van Barco Clickshare.  In deze training nemen we de […]

De klant aan het woord; PGO Support!
31 maart 2022
De klant aan het woord; PGO Support!

Cathy Kool, facilitair manager PGO Support Een van de eerste klanten van GISB aan het woord vandaag. In 2017 hebben we in samenwerking met Totaal […]

Veelgestelde vragen

Tegenwoordig werken we steeds vaker online samen. Het wordt steeds normaler om met veel nieuwe mensen met verschillende skills contact te hebben. Het is veel makkelijker om een online meeting te plannen dan elkaar fysiek op te zoeken. Om die reden zien we steeds meer vergaderruimtes ingericht met Collaboration tools en videoconferentie oplossingen. De laatste tijd wint de kleinere ruimte met deze apparatuur aan populariteit; de zogenaamde huddle room.


Lees meer

Het aansluiten van uw laptop op een tv kan op twee manieren: verbinden met een kabel of draadloos verbinden.


Lees meer

Webinar betekenis: een samenvoeging van “web” en “seminar”. Het is een workshop, lezing, college of iets anders van informatieve aard waar alleen online publiek bij aanwezig is. Een webinar kan vooraf opgenomen zijn, maar meestal wordt deze live uitgezonden.


Lees meer